Blogger Templates

Tuesday, February 8, 2011

T.0.d.a.Y

dalam pukul 10.30 malam tadi..
hehe~
adik aku mintak nak tulis..
abc..abc...
huhu~
ape lagi kan...
suh bukak micr0s0ft word la..hehe~
lucu..tapi kan. ak nak share nga k0rg picture dia..
muke dia time 2..kesian amt..

lihatlah~
bukak mata luas2..hehe~


ni la muka dia..
sengsaranya hati dia kalau aku xbagi dia maen..hehe
tapi aku kakak yang baik..
s0,
aku bagi jela
aku kan l0veyd0vey~hehe

pd ms yg same..
ak g jln2 sampai kat pintu umh..
pastu ak lensa la ckit...


malam yang suram..
terindu ku terindu
pada ayahanda ku merindu..
hehe~
teringt plak kt si dia..
sape??
adela~
secret0~
muaahaahaahaahaaahaaha~

hukhukhukhukhuk~
sakit2~
ad0i~
ntahpape~
tarappaaapapaappaaa~

lepas 2..ak xjnguk dah..
aku suh adik aku blah
c0z es0k dia sk0lah..
aku??
aku xsk0lah dah..
kan2??hehe~

aku watpe ag taim camni..
layan bl0g la..
l0veyd0vey p0n lensa lappy ni..
jeng2!!!!
my l0veyd0vey~


aku mau tid0~
SELAMAT MALAM SEMUA~

1 comment: