Blogger Templates

Friday, September 23, 2011

bila saya sayang seseorang saya akan...

amb0i~title dh makin h0t ye..aku hanya ingin meluahkan rasa hati yang telah lama di pendam,di jeruk-jeruk menjadi tahan lama.ad0yyy~ayat memang xley blah ar.hihi.

aku sebenarnya nak continue ayat untuk title tu..bila saya sayang seseorang saya akan sayang gila-gila dan bila saya benci seseorang..aishh~benci nampak kejam sangat.ok!fine.one more.one more.huhu~bila saya tak sayang seseorang saya akan ..

nak tengok muka dia pun tak boleh la..

itulah aku..tapi kalau dah masa sayang gila-gila tu,dia buat salah p0n aku tutup mata je.sanggup buta masa 2 k0t.huhu.dasat kan??!!ibaratnya la kan.

ni bukan aku sebenarnya.aku saja je nak jadi orang yang macam ni sifatnya.aku takde pengalaman.no experience.hihi

bila hati dah sakit aku menangis la weyy!

bila hati dah happy aku enj0y!

tapi kalau masih teringat hal yang menyakitkan hati tu aku rasa..

nak makan xlalu
mandi xbasah
tidur tak lena

k0t...

ntan ape pr0papapapapapapa&%&%#&@#&^% ni..n0nsense je..

ok!
st0p bila dh kenyang
tidur bila dh ngantuk
mata dh mintak permisi ni ye.
s0,kena laksanakan!

ayuh!sama2 baca d0a sebelum tidur.

• Sebelum Tidur Membaca Doa :

بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ

bismikallahumma ahya wa amutu

Artinya :
Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati


dan bila dah bangun pandai2la baca d0a jugak yep!

• Sesudah Bangun Tidur Membaca Doa :

اَلْحَمْدُ ِللهِ الَّذِى أَحْيَانَا بَعْدَمَا أَمَاتَنَا وَإِلَيْهِ النُّشُورُ

alhamdulillahil ladzi ahyana ba’da ma amatana wailaihin nusyur

Artinya :
Segala puji bagi Allah yang menghidupkan aku kembali setelah mematikan aku dan kepada Allah akan bangkit

sem0ga dirahmati ALLAH muslimin dan muslimat sekalian..

No comments:

Post a Comment