Blogger Templates

Sunday, September 25, 2011

i kn0w you??!!

salam satu malaysia ye semua!saya sebagai umat Islam ingin memberi salam terlebihh dahulu sebelum memulakan berbl0gging ni..huhu~saje je kasi ayat memang xley blah macam ni kan..hehe

actually..n0w..
i feel stress(sangat2 la tertekan)
i d0n't kn0w why..disebabkan banyak men0nton vl0ggers di u tube agaknya..
haha~xbaek mnuduh!
berd0sa!
xde ape p0m..saje buat h0t kan..hehe~

meh aku nak cite sal aktiviti aku ari ni..

pagi memang xde cite..
aku bangun pun dh msuk waktu petang pun..hehe~
anak dara ape la kan!janji xbuat lagi!haha~

petang 2 kasi gempak!dah siap mandi 2,solat2..
bace stat kot..haha~

ngant0k masih trasa la..s0,aku p0n trus masuk bilik..
bermulalah al-kisahnya...

teng teng teng!

aku duk kalut nak survey umah sewa..
tep0n2 di0rang xangkat..mesej la plak..xreply gak..s0..
d0t d0t d0t d0t..hehe

aku c0l la y0nex..pas2 nk c0l padiey tapi xangkat..
ak c0l mc lin..n then c0l padiey balik..
last tep0n kat trah..ak x menti0n aku tep0n kat ain because aku dah tep0n smalam..hehe..

best ape b0rak ngan teman lama..
ade teman baru kalau xmemahami buat ape..hehe~

petang 2 memang aku layan vl0gger..
ramai rupanya vl0gger kat malaysia ni eh??hehe~
ape2 p0m
aku harap di0rang akan buat yang terbaik la ye!
ak s0kong dari depan!(ayat luar biasa)
haha~
ak s0kong dari belakng la!(ayat biasa kan)

mat luthfi the best!
anwarhadi pun!

g0od luck!

No comments:

Post a Comment