Blogger Templates

Monday, October 3, 2011

..Rindu..


Saya tak suka bila ada orang tak rindukan saya..haha..
Takdela.aku memang tak kesah dengan perkara remeh ni.
Remehke?aku rase perkataan keramat ni “ RINDU ” boleh mengubah
 seseorang itu menjadi penyayang atau seorang yang bengis.
Nak ke jadi penBENGIS?!tanya ni.jawab dalam hati dahla ye.
Bila dah ada orang rindu. Gembira kot. Epi kot.
Sebabnya bila dah di0rang rindu,mereka akan BERTANYA KHABAR
tentang kita. Kita pun rasa TERHARU dan TOUCHING.n0t enough yet.
Mood kita tetiba je boleh berubah.
Kalau mood cam ni..

Tetiba ada orang cakap.
Saya RINDU awak!
Mood korang boleh jadi macam ni.


D0n’t surprise.that is reality.
Tapi dengan satu syarat la.bukan ORANG SEMBARANGAN dan BUKAN CALANG-CALANG ORANG YER!
Faham maksud saya.
Orang itula saya maksudkan.
ORANG YANG AMAT BERMAKNA DALAM DIRI KITA.
S0MEONE SPECIAL IN OUR LIFE OR IN OUR HEART.
ALWAYS IN OUR HEART!
Actually, I want t0 publish this p0st bef0re today again but..
B.B lembap!
So.i just wait . wait and wait !

No comments:

Post a Comment