Blogger Templates

Sunday, October 30, 2011

maksudnya bukan itu yaa ~

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

dah lama tak bercel0teh.rasa rindu yang amatla plak.banyak yang nak luah.ari ni tukar header yang laen plak..hihi ~ k0rang jangan menyampah dahla yer.. huhu ~

pasal bl0g aku :

bila dah wane pink semua,tak bermaksud aku minat warne pink k..
bg aku..wane pink nampak c0mel jer..ala t0mei2 ~ ngee~

okei ~ aku ade menti0n kat header tu ..

my l0ve is just f0r right pers0n..tak bermaksudyang ehem2 tu jer..
ia merangkumi untuk semua orang tau..tapi yang berhak je la kan..hihi~

my l0ve :

*ALLAH
*Rasul
*Malaikat 
*Kitab Allah
*Ibu bapa
*Adik beradik
*Saudara mara
*Kawan2
*Muslimin muslimat yang dirahmati ALLAH S.W.T

my l0ve is f0r y0u all ~ ana uhibbukunna ~

...........

*adakah orang yang sayang sama aku ?! *

No comments:

Post a Comment