Blogger Templates

Thursday, October 27, 2011

okei~ xsempat nak mikir

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


1st of all , pasal title tu memang xde idea nak letak title yang b0leh kasi pecah biji mata k0rang semua ! haha ~ kejam tak aku ? * semakin lama xmenulis , semakin kejam ayat yang aku hentam..hihi * aku rasa t0pik ari interesting la k0t bg aku.. sebab aku ni se0rang perempuan .. t0pic ari ni kaitan ngan perempuan. yang mana perempuan bolehla nak jenguk2.. laki2 pon b0leh jugak , takut2 nak kasi tau makwe , mak , nenek atau jiran2 kat sebelah umah .. hihi ~ gurau jer wey ! okies ~ i'll start it !


hmm~ mak dah start membebel ari ni .. bukan ari ni jer .. selalunya lah memang kenala ceramah yang memang berguna untuk aku tu .. tapi ari ni barula aku rasa aku nak berubah jer .. berubah macam mana k0rang rasa ? dapat rasa tak ? xkan dapat nya ! hihi ~ ok! bila dah jadi perempuan .. bukan perempuan sembarangan tau ! perempuan sejati ! huuu~ dapat tak aku jadi camtu ea ? * thinking *

 
dah jadi perempuan , aku kena pandai and buat semua ni .. umur aku dah meningkat .. tak kan la xnak belajar kan .. jadi andartu ? nauzubillahi min zaalik ! xkuasa aku ~ hihi ~ kalau dah ada j0doh tak kemana ~ aku sebenarnya tak mengharap ! aku hanya berd0a kepada YANG MAHA ESA.. DIA YANG MAMPU ! n0thing is imp0ssible .. hihi ~ i h0pe !

yang penting sekarang ! 1st benda yang aku nak buat .. hmm ~ secret! hanya aku yang tau k0t ~ aku akan berubah sedikit demi sedikit demi masa depan aku ~ chaiy0k  syidah isa ! anak arwah isa pasti b0leh ! INSYAALLAH ! 



*  sekarang memang cuak gler waiting for result exam *

d0akan aku ea ~

No comments:

Post a Comment