Blogger Templates

Friday, October 21, 2011

nak share je !

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ~ 

okies ! memandangkan ari ni saya rasa cam nak share s0mething ! u all just baca je la kan . tapi .. kalau saya ada tersilap tulis apa - apa u all jangan segan silu tegur saya ye ! ya la kan.. saya manusia biasa jugak.. tak pernah lari dari kesilapan ! betul x ? betul x ? acecece ~ dah macam kaunsel0r p0n ada saya ari ni yep ! ngeh3

okies ! saya ada terdengar pasal satu benda ni .. ayat dia cam ni ..
 " bila kita dah ada perasaan sayang untuk seseorang tu .. kita tak boleh halang perasaan kita tu .. tapi kalau kita ada peluang untuk halang perasaan tu .. kita cuba halang ! " ..kita cuba ! apa salahnya mencuba kan ?

hmmm ~ sayang bawak banyak makna .. k0rang semua tahu kan ? aku malas nak rumus panjang !
l0ve for mother,father,family,siblings,c0usins,friends,b0yfriend,girlfriend,grandpa,grandma and others..
this is l0ve ! l0ve is so c00l but if you are n0t beware of it ! you will suffer .. right ?

okies ! you will cry ! i d0n't like if you cry dear ! because we must be calm to s0lve something happened ! y0u all beruntung tau ! because you have a father ! but me ? saya anak yatim ! love fr0m my father ! i cann0t feel it n0w ! but i kn0w that my father l0ve me ! i c0ntinue my life ! i miss him! i feel like a dream ! nightmare for me but i kn0w this is QADA' QADAR ALLAH ! saya yakin itu ! and semua itu ada hikmah di sebaliknya !

apsal tetiba masuk bab jiwang beb ! haha ! maybe i miss him sooo much ! i kn0w my siblings miss him t00 ! saya doakan my dad ditempatkan bersama orang yang beriman ! amin ! saya anak manja tau ! nak kata rapat ngan my dad, xjugak..tapi saya sayang ayah! this is l0ve ! and this l0ve xkan hilang tau ! saya janji itu ! walaupun, setelah saya ada kekasih hati ke ? kekasih la apa2 pon..saya tetap sayang mak ayah saya tau ! that is me ! okies ~




No comments:

Post a Comment