Blogger Templates

Monday, October 24, 2011

ragam or garam d0t d0t

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

okies ! aku dah lama xberbl0gging ! memang teringin sangat nak ~ xde masa k0t ! hihi ~
nak ada cam ne .. slagi xmasuk z0hor .. aku xbangun2 ! ad0yai ~ memang dasyat kan ?! ape k0no la ngan aku neh ! * bermon0log se0rang diri * ngee ~

iya atau tidak yang aku tahu ari ni aku mau c0retkan tentang RAGAM ! haiyaa dah cukup pengalaman ke ? ...hihi ~ buat yang termampu je la kan ! hampeh bt0l ! jangan p0tong stim ar , orang tengah ada m0od neh ! haha ~ gelak p0n dah sakan skarang neh ! hihi ~ jangan maen ngan aku k0rang ! * nada ugutan *hihi ..

ok2 ! kita seri0us skarang ! 

1 . 2 . 3..... acti0n ! ..... ok ! s0metimes, manusia neh banyak sangat ragam.. bukan garam yer ! ragam ! hihi ~ lawak b0doh plak ! dah2 ! seri0us balik .. manusia ni manyak fi'ilnya maa ~ aku dah memang sedia maklum ngan semua itu tapi setakat umur aku ni lah .. xleh lawan ngan orang yang tua daripada aku lagi ~ tapi aku hanya nak share ~ hihi.. i like it !

 hihi ~ nampak cam manyak giler kan ?! xde la kan.. biasa2 aje ! ! !

ragam sama erti ngan perangai ! perangai sama ngan perbuatan ! perbuatan pulak sama ngan fi'il dalam bahasa arab nye~ teringat plak kenangan masa belajar kat sek0lah dulu .. belajar bahasa arab or allughatul al-'arabiyah ! fuhh ! mantap ! hihi ~ xsia2 belajar ! ada faedahnya !
ahhh ! ni satu c0ntoh ragam manusia .. dalam duk p0t pet pasal ragam .. b0leh plak dia pegi ke t0pik zaman batu dia plak ! hihi ~ jangan marah yer ! dah ragam .. nak buat macam mana ~ ngeee ! s0ri ! ! !

okies ~ kalau ragam aku plak cam ni ~  kalau aku sedang buat sesuatu kerja kan.. tiba2 ada hamba Allah neh yang tersangat la baek hati datang menegurnya.. aku memang pantang lah bab2 macam nie ! kalau niat aku tadi nak mengemas satu rumah jadi.. hmm~ aku akan buat stakat orang tu tegur aku ! memang xleh la kalau orang tegur ! rasa cam nak letak silent z0ne je kat tempat aku mengemas tu ~ haaaa~ sampai cam tu sekali ragam aku ! hihi~ tak terkejut kan ? biasa la tu !

 dahla~ letih la plak..hihi ~ kalau ade masa kita sambung lagi ye !hihi ~

No comments:

Post a Comment