Blogger Templates

Tuesday, October 18, 2011

seCUTE seMUTE my way


6/10/11
Rase cam diary la plak.nak buat camne kan.dah lame xjadi bl0gger xbertauliah ni.bukan sebab tu seben0nye.ape yang seben0rnye ek?hemm~actually,i xsempat la bertyping segala bagai kan.hehe~ape nak jadi la.bgun lewat.mana nak sempat kan.ngeh3.yang aku nak citernye.pagi tu..aku bert0lak dalam pukul 7.15 dari my bukitbunga t0 my ayahmin and min’s h0use.their house kan senang.hihi.aku dating ke kota bharu sebenarnya nak datang melawat kawan aku yang tengah sakit.dia duk kat h0spital usm kubang kerian.aku sedihla tengok dia.tapi aku tak nangis tau.sebab aku xnak mak dia nampak.nanti mak dia nangis jugak.xnakla jadi PENYEBAB kan?hihi.n0nsense je aku ni kan.hihi.kawan aku tu laki ke p0mpuan ek?teka la wey!biala aku yang jawab ae.kawan aku tu lelaki.nama dia xsilap aku la..M0HD NURFITRI.xsilap aku la.aku ni payah sikit nak ingat nama penuh orang.hihi.ok!aku panggil dia 0t0 jer.aku tak pernah panggil pon dia.hehe.aku ngan dia kawan je.n0thing special between us.haha.tetiba je kan.haha.aku ngan oto pernah cakap tapi dia la yang start.dia seorang yang kelakar.suka kawan ngan dia.kit0rang pernah mesej.camtu jela kisah perkenalan kit0rang.tapi aku ni kan,bila dah kawan aku anggap cam family.aku SAYANG GILER kat kawan2 aku ni.kisah ot0 sakit aku malas nak cite,sbb sedih sangat.huhu.ok!ape2 p0n korang doakan yang terbaik untuk dia yep!

Aku ni suka sangat bergambar.sambil2 tunggu bapak saudara aku datang amik pagi tu.aku p0sing dulu yep!hehe.
Aku tak comel.aku tak kiut.
Aku tak menawan.aku tak menarik.aku tak da b0m,da b0m la ...
Tapi suka hati aku la.aku nak amik gambar aku.
Ada k0rang kesah ke?
Huhu~


7/10/11
Ok!aku cakap je aku nak pegi KBM0L.bukan betul2 pon kan.tapi kan c0usin aku,NUR AISYAH NAQIAH BINTI MUSA.aisyhhh~dia cakap kat bapak dia a.k.a ayahmin,yang kit0rang nak pegi kbm0l tu.memang terr0r la sepupu aku tu.hehe.aku j0in dua kaki.haha.jalan2.saya suka.tapi takdela suka sangat.hihi.letih amat.kit0rang pegi memang xde main aim.hehe.pakat redah je kami ni.makan memang best.haha.ape yang kit0rang melantak ari tu memang menaikkan berat badan kit0rang.TAPI kit0rang ke?aku je k0t ATAUPUN my c0usin tu.hehe.tak dela.kit0rang MAINTAIN!haaaa~dengar tu yep.maintain ok!hehe.
Kit0rang memang sempat p0sing! gamba.gamba.gamba.hihi.

 
Bukan kit0rang ye yang p0sing!
C0usin aku je yang p0sing!
Hahahahaha...
Kami menyantap je ari tu!
Sh0pping jugak!
Tapi xamik gamba!hehe.secret!


8/10/11
Ari ni kami memang xde keje,so kami pegi kat TAMAN TENGKU ANIS !
Kami kan .. kami kan .. beli tutti frutti kan ..
Punyala mahal..gila punya harga..sumpah beli lagi ! haha..
Nak cakap tak nak beli , takut-takut terbeli plak kan ..haha
Sakan kami makan..sakan la kami perposing ea..hihi
Macam hip0tesis plak an ! huuuu~   

                                                wawa ni candidla kononnye !

                                         ni laa yang mahal x hengat dunia ! haha !

                                                            
                                                                          orait !

11/10/11
Ari ni nak k0ngsi gambar kami jalan2 je !


                                  kecik sangat ke ek ?

                                       hmmmm ~


                                                            okeng ! dadadadada ~

   
13/10/11
i want t0 sh0w the cute b0y !

 aku jumpa dia kat klinik !
aku teman isteri c0usin aku check up anak di0rang..
jumpa la nga budak ni..
nama dia AORON !
ak tak tau betul tak ejaan ni..huhu~
ape2 p0n,s0ri ek utk mom and dad diorang..tak minta izin !

anak u all cute bangat..c0mel ! sem0ga berbahagia yep !

14/10/11

ngeh3

aku jadi pengasuh kat umah mak sdare aku..sementara sepupu aku pegi sh0pping..hehe ~ suka sangat budak !


 tadaa ! ni la baby tu ! hihi ~

okei ! skang dah abis DIARY yamg bertauliah ni !
DIARY la sangat kan !

aku epi ari ni ! h0pe korang jugak sama cam aku !

sayang k0rang !

No comments:

Post a Comment