Blogger Templates

Sunday, May 6, 2012

bertemu kembali ye !

assalamualaikum ! i wish u all happy with your family !

n0thing happened but i feel so happy today ! because .....
saya sedang BERBLOGGING ..  - my fav0urite !
dapat meluahkan perasaan saya yg terbuku lamanya ! - xde la terbuku sangat ..
sejak cuti neh ..
saya gumbira stay ngan mak n adik .. walaup0n kami suke gadoh tapi ...
kami juga berbaik semula.. xdela gadoh sampai seminggu.. sehari pon xsampai..
gadoh2 manja.. mcm korang xpernah kan ? ! hihi~

okey ! kita masuk bab miss2 plak ! heeee~
mse cuti sem neh..ak miss gler kat naim ! skolah menengahku yg ku sayangi hingga akhir hayatku..
ak miss kat guru2 kat dalam skolah tu n then kat budak2 skolah tu !

cikgu ! nanti saya datang balik tau ! nanti hari guru ! ngee~

anak2 yg len p0n tunggu kedatangan akak ye ! - gedik semacam .. haha

skarang ni saya lyn RM ! suke layan variety show korea ! nampak real jer.. semuanya baek2 ! haha ~

- mcm knal je -


korang the best tau ! haha~

........................................................................................................
-the end-

tapi ak xlupa kawan aku ! rindu gler ~


- xde cik ye .. just syidahisa.blogspot.com ! saranghae ~

bye2 !


No comments:

Post a Comment