Blogger Templates

Monday, May 7, 2012

.. xsabarnya ..

salam..

uwaah2..dah brapa ari mak ak tinggal ak kat umah nga adik2..dalam mse tu la..aku jadi h0usewife..n babysitter..haha !

b0ring giler duk kat umah xde mak..memang b0ring thp maksima laa.. 

aktiviti aku : 

rabu - aku pergi enjoy ngan kawan2
        - n then balik lambat .. xsempat jumpa mak ak .. hehe ~ ( nanges la jwb nya )
        - malam tu tido s0rang2 coz sepupu aku xdtg ag .. dia dtg keesokan harinya .. ( biasanya tido sorang je       kot )
khamis - pg tu .. ak bgunkan adik ak sbab dia harus pergi sk0lah .. harus dan wajib ! huh ~
           - sdiakan ape yg patot .. huhu
           - ptg tu .. kazen ak dtg .. mlm asenye .. xigt laaaa ~ ngeeee..
jumaat - tempat wajib kit0rang pergi - ke kubur arwah ayah .. - al-fatihah
sabtu   - cuti .. so ringanlah ckit .. bgun p0n lewat .. haha
ahad    - cuti hari wesak ..
 
n then ari ni .. penat ..pening ..semua ada ~

pukul 6 dh bgun .. solat .. bgunkan kazen aku sbab dia dh nk pulang pg tu .. 
bgunkan adik ak yg paling bongsu ..n berperang ngan adik ak yg kedua bongsu .. susah giler nk bgun .. puii~

fuhh! penat bercerita tapi xcited nk tunggu kepulangan my mother from ind0nesia .. hehe..

moga tidak boring lagi ! hehehehe~ rindu mak..

tadaaaa~

kita jumpe malam ni mak ! insyaAllah ! amin ~

No comments:

Post a Comment