Blogger Templates

Thursday, May 10, 2012

penghulu segala hari

salam ..

berapa jam lagi kaum adam akan ke masjid untuk solat jumaat ! ----- penting tau ! jgn xpegi plak ..


banyak yg saya nak cite tapi ... xtau nak cite .. heeee~
a'aaah .. semalam rumah kami didatangi oleh kaum adam ! haha .. abang angkat la katakan .. 
4 orang duk kat umah kami .. memang x di sangka lelaki yg datang ..saya harap sangat p0mpuan sebabnya ..
saya dah pasang cadar wane pink .. n then letak plak kat tengah tu bantal l0ve wane merah ! special utk p0mpuan .. naseb baek mak saya col awal2 .. saya pon alihkan la bantal love tu .. yg cadar tu xsempat nak tukar .. heee~ tapi xpe laaa .. bilik p0mpuan kan .. heheehe ..

ni la sdikit sebanyak gambarnya ~




saya dan mak memang bertungkus lumus mengemas ! haha ..

terbaek laaaa ..

......................................................................

tadaaa .. ni gamba abang angkat ..
ade yg from umk .. ade jgak yg from uthm ..
xpasal2 saya g00gle gak malam tu pasal uthm .. haahaa..



lastly..



sekian .. salam !



No comments:

Post a Comment