Blogger Templates

Tuesday, May 8, 2012

semuanya merah ..

salam ...

i'm so happy today because my mum ...
- slamat sampai kat umah
- mak beli baju n beg kat saya
- ada kek .. hehe ..

saya sayang mak saya !

tadaaa ! mak beli beg n baju semua wane merah u ~ dh boleh byg bila dh jd bju mcm mne nanti .. sukenye ~

ni beg yg mak beli dr ind0nesia ! kih2


saya suka sgt ! merah menyala ! huuu~


ni plak kain pasang n then ade shawl skali .. pakai ke x shawl .. over sgt ~ hehe

................................................

ak snap pic plak brg yg mak ak bli tu skali ... hihi~

hasilnye....


jd merah la smuanya ~ like it !

lastly..kak ak kirim bju t-shirt ..

i <3 melaka !


bju pon xhilang kedut ag ... haha~

tq sist for this bju !

sayang mak sangat2 ! 
mak xbeli apa2 p0n saya sayang mak jugak ! 
asalkan mak pulang dengan selamat ! 
alhamdulillah !

sayang mak ketat2 ~

tadaaa ~ papai !

No comments:

Post a Comment